Totalt antall sidevisninger

mandag 21. september 2009

lang tid siden nytt innlegg...

Litt pga ferie til Italia og litt pga at jeg har fått "sparken" på jobben, dvs jeg får sluttpakke og må finne meg noe nytt ....

Men nå en liten epistel fra Italia turen til meg og min kone:

Bodde på Starhotel i Bologna, 4 stjerners må vite...hehe..de som kjenner meg ser heldigvis ironien her...Siste kvelden gikk vi i hotellbaren før leggetid - og kona ville ha Bailys med is, jeg så en Caol Ila 18 på hylla, sier til bartenderen at DEN vil jeg ha!! Bartenderen ser på meg og smiler og sier med myndig stemme: NO ICE!!!

Jeg ler og forklarer at jeg ALDRI har is i god single malt, da smiler han lurt til meg, snur seg og henter et STORT cognac glass om han fyller halvfullt/halvtomt og rekker meg glasset: 10 euro Sir :-) Gjett om jeg smilte resten av kvelden!!!

1 kommentar:

  1. Det va ein veldig artig historie og eg ser for meg det fornøgde gliset ditt;)

    SvarSlett